Zaměstnanecká karta

Zaměstnanecká karta je určena občanům třetích zemí a opravňuje jejího držitele pobývat a zároveň být zaměstnán v České republice po dobu delší než 3 měsíce. Vydává se na konkrétní pracovní pozici zařazenou v centrální evidenci volných pracovních míst obsaditelných držiteli zaměstnanecké karty.

Služba Zaměstnanecká karta zahrnuje - pro zaměstnance: 

  • Konzultace ohledně žádosti o vydání zaměstnanecké karty
  • Zkompletování a kontrola veškeré potřebné dokumentace
  • Poradenství ve věci ověření dokumentů (superlegalizace, apostily)
  • Vyplnění žádosti o vydání zaměstnanecké karty
  • Sjednání schůzky na ambasádě
  • Osobní asistence na Ministerstvu vnitra , 2 x sjednání schůzky (při žádosti a při vydání biometrické karty)
  • Osobní asistence při registraci na cizinecké policii (do tří dnů od příjezdu do ČR)

Služba Zaměstnanecká karta zahrnuje - pro zaměstnavatele:

  • Konzultace ohledně pravidel zaměstnávání občanů třetích zemí a formalit nutných k získání zaměstnanecké karty
  • Nahlášení volného pracovního místa pro držitele zaměstnaneckých karet Úřadu práce, včetně poskytnutí potřebných formulářů a případná pomoc s jejich vyplněním
  • Neustála podpora zaměstnanců během celého procesu

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 777 903 833, na emailové adrese info@expatcare.cz nebo vyplněním kontaktního formuláře níže. 

Expat Care 

Naše agentura poskytuje služby pro expaty a cizince žijící v Praze.

Díky našim bohatým zkušenostem vyřídíme všechny záležitosti spojené s relokací cizinců jejich rodinných příslušníků. 

Mluvíme česky, anglicky, rusky, německy a španělsky.